2011. október 31., hétfő

Pumpkin a Tök(filkó)lámpás

Tekintettel arra, hogy kicsi gyerkőnk van, így erőt vettem magamon, és igyekeztem egy Vicsorgó Tökfejet prezentálni. Tény, hogy nem vagyok nagyon nagy híve az ilyen Ámerikás ünnepségeknek, de be kell vallanom, sötétben ezek a világító tökfejek igen nagyon tetszenek.... Ahogy Marcinknak is tetszett, amikor először meglátta (mondtam: gyere kisfiam bemutatok neked valakit /a sötét konyhában/), annyit mondott Nasaaa! (ti. narancssárga) Meg sem ijedt! 
Nem így az apja! Aki este hazajött, kibotorkált éhezve a hűtőszekrényig, és csak annyit hallottunk: eh, ehhhz meg micsoda??? Meg hogy ugye direkt meg akartam ijeszteni, stb. stb. stb... Tegyem hozzá, a Halloween tököt korábban ő maga vásárolta, igaz kérésemre... 
Két apró bakit is elkövettem, egyfelől kicsit belevágtam az orrával a szájába, sajnos nem annyira egyszerű farigcsálni ezt a tököt; illetve először túl sok teamécsest raktam bele, így a sapka kicsit megpirult, összement. Azóta elforgatom kicsit, mikor világít, így haja is van! Ez a prototípus átka. Nem baj, jövőre már vérprofi leszek, és kisfiunk vájja a tököt! (most még nem akarta) 

Ezzel a kis fotósorozattal kívánok minden kedves látogatómnak illetve gyöngyözőnek kellemes ünnepeket!



Így látta meg az apja 1.Tökfilkót

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése