2011. május 15., vasárnap

Első igazi rendelésem, juhééé!

Talán már írtam korábban, hogy gyöngyöskéim nagyja anélkül talált eleinte gazdára, hogy megörökítettem volna őket. Illetve egy-két már elkészült darabomat el is adtam, a szó kereskedelmi értelmében. Ez természetesen büszkeséggel töltött el, hiszen ez azt jeletentette, hogy valakinek annyira tetszett a bütykölésem, hogy még pénzt is adott érte,. Ámdepláne karácsonyi ajándéknak szánta, amiről utóbb megtudtam, hogy maximálisan jól sült el... szóval ezek a dolgok tényleg örömmel töltenek el! De!!!
Most a blogom alapján ki lett választva két kedvencem, amit újra- és természetesen nagy örömmel fogok fűzni! A gyöngyöket már meg is rendeltem hozzá (mert pont olyan színem nincs természetesen), úgyhogy már alig várom, hogy nekifogjak! Nem is tudom, eláruljam-e, melyek ezek, hiszen én úgyis tudom, amúgy meg a kutya sem olvassa... na jó, ez túlzás azért! Legyen egyelőre meglepetés! Ahogy szoktam mondani: hűdeizgulok! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése