2011. június 17., péntek

Hb karkötő

Nemrég vettem észre, hogy nemigen készítettem eddig karkötőket, talán nem is véletlenül... :) Egyet már fűztem, de nem tetszik igazán, mert "lifeg" kicsit, amit tudok is, hogy miért, csak elment a kedvem az átfűzésétől. No, mindegy.

A lényeg, megláttam mentorom blogjának tetején egy nagyon szépséges, és számomra is kivitelezhetőnek tűnő karkötőt, melyről kértem tőle egy nagyobb felbontású fényképet. Joli, mert hogy róla van szó, volt olyan jó, és el is küldte. Ezúton is köszönöm, Joli!
Egyetlen szépséghiba a prototípusból, hogy sajnos sima szalmagyöngyöm volt csak (amit amúgy egyáltalán nem is szeretek, semmilyen formában), így nem egész olyan azért, mint Jolié mert kicsit "nyeklik", de nekem tetszik!

Ez lett belőle (illetve nem egészen, mert azóta a kapcsát átfűztem, de a karkötő maga látszik):

Hát itt jól látszik, hogy nem tart úgy (mint a frizura tafttal)...

viszont szépen simul az ember karján...

...ezért aztán kiterítenek úgyis.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése