2012. január 7., szombat

Díjat kaptam!

Orsi levélkéje várt reggel a postaládikámban azzal, hogy meglepi vár!
Már alig vártam, hogy megnézhessem, gyerekemet alig bírtam kitúrni a gép elől, de sikerült! Ééééééés.... most először én is kaptam egy díjat, aminek nagyon örülök, pláne a témája miatt! 
Orsi itt is köszönöm a díjat is, és persze azt, hogy eszedbe jutottam!!!


A szabályok:

1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Nevezz meg 4 blogot, akinek adod!
5. Írj magadról 3 dolgot!

 
Akiket szeretnék én is meglepni, mert osztanám a mosolyt!
Akiknek én adom:

 EWA


És végül 3 dolog rólam:

1., örök (szinte beteges?) optimizmus
2., szeretek játszani
3., imádom az orchideákat

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örülsz! Nem is tudtam, hogy ez az első díjad, de akkor még inkább aktuális volt!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy rám gondoltál...és ha ez az első...egyben gratulálok is!

    VálaszTörlés