2012. október 23., kedd

Blue Heaven

A mintát egyszer már megfűztem gyűrűnek. Akkor is Dobos Évi Golden stars mintája készült el, csak nem négyzetes lett, hanem rombuszos.
Tekintettel arra, hogy ha a karkötő négyzetes lett volna, akkor nem lett volna kész, mert nem volt hozzá elég gyöngyöm, így ő is "befordult". Szet lett belőle, bár a gyűrű kicsit inverze a karkötőnek ( gondosabb olvasók kitalálhatták, hogy gyöngyhiány miatt természetesen), nekem mégis tetszik!
Íme:





Vicának köszönöm a mintát/inspirációt!

4 megjegyzés:

  1. De szeretem ezt a mintát! Csak én nem így kapcsoltam ősze az egységeket:-) Viszont így még egyedibb, kicsit talán szellősebb a végeredmény!

    VálaszTörlés
  2. Én is! :) A szellősség pedig bizony szándékos volt!(Mert azért rakosgattam négyzetesen is, hátha jobb lesz, de nekem így valahogy jobban tetszett...no meg a gyűrűhöz is jobban pásszol! :))

    VálaszTörlés