2012. december 1., szombat

Advent 2012

Ismét itt az advent, készülődhetünk a karácsonyra!

Rég "álltam" már ilyen jól a dolgokkal, az ajándékokat nemhogy kitaláltam, hanem be is szereztem 90 %-ban, és már csomagolópapírt is vettem!
Természetesen kész van Marcim adventi naptárjába a szokásos apró általam öntött csokika is, amit  a manók már gondosan bele is gyömöszköltek éjjel a dobozkákba!
Ezúttal nem felejtettem el karácsonyi égőt sem venni, mert a régi már csak itt-ott ég, szóval, ha túléljük a világvégét, tőlem jöhet a karácsony is! (Igaz, a karifa még nincs meg. A rosszmájúaknak üzenem csak! :P)

De hogy miért is vagyok itt megint? Gondoltam megörökítem, milyen lett az idei adveni koszorúnk:


Bizony ilyen kis egyszerűcske, de hát mit csináljak? Ilyen vagyok! (a masnikat először felkötöttem, majd leszedtem...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése