2011. augusztus 16., kedd

Miből lesz a cserebogár? - Játék

Több gyöngyös lánynál láttam egy játékot, ami nagyon megtetszett nekem is. A játék lényege, hogy aki meghívott, "eldicsekszik" élete első gyöngyözésével. Bár engem név szerint nem hívtak, Tiszi felkérését annak vettem.:) (ő bárkit invitált e játékra, akinek kedve van hozzá) Mivel az én blogom még nem annyira "bejáratott", így én is mindenkit invitálok, akinek kedve van megmutatni, hogy kezdte. 
Nos, a profilomban olvasható, hogy én a bogyókba szerettem bele, azt próbáltam először fűzni. Ma már tudom, hogy nem az egyszerűbb felén kezdtem a dolgokat (nem értem be a "sima" raw bogyóval, nekem kétszálas Dobos Évi félét kellett gyártanom, hisz abba szerettem bele), de azt hiszem jó, hogy in medias res kezdtem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése