2011. november 12., szombat

Helyzetjelentés fűzés fronton...

Mostanában, ahogy látható a blogomban is, kisebb lélegzetű dolgokat fűzdegélek, mert a "háttérben" egy nagyobb projekten ügyködöm. Az karácsonyi ajándék lesz, így sajnos nem tudom megmutatni egyelőre (no meg még kész sincs, és míg nincs kész, szinte semmi nem látszik belőle...), de nagyon izgulok! S hogy miért? Azt majd a végén fogom elárulni, mikor megosztom a végeredényt.

Más: nagyon megtetszett nekem Panka Ulala mintája, gondoltam megfűzöm a fülbevalót. Természetesen pl. hatszögletű gyöngyöm nem lévén másból próbáltam megfűzni, és sajnos már le is bontottam, mert másból nem jó. Most viszont elkezdtem agyalgatni valami hasonló típusú "lapos-kerek" fülbevalón, mert nagyon megtetszett a malomkerék jellege... :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése