2011. november 21., hétfő

Izolda

A kép minőségéért elnézést kérek, valahogy nem úszunk fényárban, vagymi...
Szóval ő Izolda művésznő, melyet magam terveztem, a cél a maradék gyöngyikék  elfogyasztása, mely legalább sikerült.  :)
A tervezés menete a következő nálam: fűzök, bontok, fűzök, bontok....merthogy amikor készül, nem az lesz, amire fejben gondolok... aztán addig  fűzöm, míg már nem kell bontanom. Szóval ez a kettes féle fűzőmódszerem (az első ugye a folyamatos fűzés, rontás, melyet menet közben korrigáltam, ezért nem bontottam).
Tényleg egyre jobban felnézek a mintatervezőkre (bár eddig is felnéztem rájuk)!


8 megjegyzés:

  1. Na ez az alkotói munka nálam is így megy ne izgulj nem vagy ezzel egyedül,de azért néha sikerül valami jót is csinálni:)) Gyönyörű ez a füli és különleges!!!

    VálaszTörlés
  2. Hasonlóan, nálam is így szokott menni, a végeredmény számít, ami most varázslatos lett.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! Egész megvigasztalódtam! :))) Olyan profi mintákat látok, hogy elbizonytalonodom azért...de nem adom fel! :)))

    VálaszTörlés
  4. Csodalatos a fuliked. Nekem kulonosen a sok apro kasa a szelen az ami ugy erzem hogy feldobja az egeszet..Igazan helyes kis fulike.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Amy! Igen, nekem is hiányoztak oda, először nem voltak ott! Amikor odabiggyesztődtek, akkor az egész valahogy új életre kelt!

    VálaszTörlés
  6. ..a tervezésnek ezen formáját én is ismerem.. :-)
    A füli pedig csodaszép és különleges, gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! Olyan jó olvasni, hogy nálam sokkal ügyesebbek is hasonló cipőben járnak! Azt hittem, hogy ez nem így működik, hanem csak nekiül az ember, megtervezi, és megcsinálja.... :)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól sikerült maradékgyöngyfelhasználás!!! :) Gyönyörű és mutatós!

    VálaszTörlés