2012. július 1., vasárnap

Fityegő

Most nem ékszer következik, hanem szeretném bemutatni részben saját tervezésű fityegőmet, mely ezentúl ékszereimet fogja kísérni (már ha gazdára találnak valamilyen formában). Azért részben, mert mindössze annyi kívánságom volt, hogy csupa kisbetűs, írott felirat legyen egy kis téglalapon (15 * 7 mm), és becenevemet viselje, hogy az ékszer azonosítható legyen készítőjével. Amolyan reklámféle (?), én inkább emlékeztetőnek hívom. 
A logó kivitelezőjének hálás köszönetem itt is, gyorsaságáért, precizitásáért, megbízhatóságáért. Ha valakit érdekel esetleg bármilyen grafikai munka, vagy bármely olyan ajándékötlet, tábla, bármi, mely parafából, fából, plexiből kivitelezhető, egyelőre engem keressen meg, szívesen továbbítom Miki elérhetőségét. Amint lesz neki saját oldala is (a fodrász frizije a lexarabb szokták mondani), azt is közzéteszem.
De lássuk, mit alkotott nekem:

Nos, kinek hogy tetszik?


3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik. Egyszerű és nagyszerű!!

    VálaszTörlés
  2. Juj, most megkaptam igaziból és marhajól néz ki! Aranynak kell elképzelni, a hátulja fekete, és nagyon jó kis darab lett! :)))

    VálaszTörlés