2012. július 20., péntek

Liba Leontin-avagy elmaradásaim története I.

Bizony, mert bár most egyedül vagyok itthon, mégsem fűlik a fogam sem a fűzéshez, sem a fotózáshoz, sem a blogoláshoz. 
Pedig! Először is nyertem újra, ezúttal egy Staféta játékban Bettinél! S hogy mit nyertem? Liba Leontint, egy kiváló tepsifogót, no és Marcim duplán örülhet, mert egy csokikát is kaptunk!  
Liba Leontin és a tepsifogó is Betti keze munkáját dicséri, ő varrta őket! Irigykedve néztem is, amikor meghirdette  a játékot, mert én nem tudok varrni sem, ahogy horgolni sem. (Viszont marhára szeretnék, úgyhogy egyszer biztos eljön ezeknek az ideje is...)
A tepsifogót ki is próbáltam, isteni találmány, mindenkinek csak ajánlom!!! Marcim pedig Leontint próbálta már ki, aki az ágyikójában lakik számtalan állat társaságában. Legutóbb az ő szárnyai alatt pihentek este az alvós autók is, mind az öten...
Mivel a játék staféta, hamarosan kettes számú elmaradásomat is pótlom, vagyis meghirdetem és továbbadom a játékot, de ehhez készítenem kell valamit, ami a játékban részt vesz, mely tovább növeli elmaradásaim számát...De ami késik, nem múlik!
Jöjjenek a nyereményeink:



Betti itt is köszönöm még egyszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése