2011. október 31., hétfő

Játék Kathánál!

JÁTÉKOT HIRDETEK :)

Múlt héten jelentkeztem suliba. Elvileg női szabó lettem volna. OKJ 3 év stb stb. Annyira lelkes voltam! Szeretek varrni de sokat kell tanulnom, ezért gondoltam, hogy jó lesz. Reménykedtem, hogy bírni fogja a hátam és lesz erőm végigcsinálni. Hétfőn bementem az első órára. Vittem a kis füzetem ceruzám, meg a mosolyom. Erre bejött az oktató és közölte, hogy négyen visszaléptek így bőven 10 alá süllyedt a létszám ezért - még csak 1 hete ment- leállítják a képzést. Nem éri meg nekik. No comment... hazakullogtam.... 

Éppen ezért, hogy az üröm örömmé váljon játékot hirdetek. Az ajándék meglepi tőlem nektek valami. 
A csomagban készítek apróságokat, de lesz benne fonal hímzéshez kötéshez stb. 
Aki játszani szeretne velem az a szokásos menetet kövesse: 
- hagyjon itt megjegyzést, 
- legyen rendszeres olvasom 
- és hirdesse - tegye ki a képet ha lehet.

Hajrá mindenki :)) Menet közben mutogatok majd részleteket a csomagból.
A játék jelentkezési határideje november 8.  
Akkor van a blogszülinapom :)
Remélem minél többen lesztek. Várok mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése