2011. október 20., csütörtök

Meglepő és mulatságos?!

Itt bizony egy off jön megint, bocs'! 
Muszáj eldicsekednem, pedig csak a kiváncsiság hajtott! (Tiszta őrület ez az egész internet, blog, mifene...) A lényeg, az egyik gyöngyöslány blogjában láttam egy "szavazz a blogomra!" feliratot. Gondoltam, kipróbálom, milyen ez, egyáltalán történik-e valami, beneveztem a blogomat. Mindez tegnapelőtt történt. 
Aztán ma mondom, meglesem már, szavazott-e valaki at all,  és meglepődve tapasztaltam, hogy hárman is! (Köszönöm így ismeretlenül is, illetve még nem jöttem rá, hol lehet megnézni, ki szavazott. A szerk.) Már eddig is nagyon örültem, aztán megnéztem a bloglistát, és a szórakozás kategóriában e három lelkes szavazónak hála, az ELSŐ helyre ugrottam 4,33 ponttal (5-ből)! Ez volt csak az igazi meglepetés!
Ezúton is köszönöm mindenkinek újra, aki nemcsak hogy meglátogat, bár ez is tényleg nagy öröm, de még a fáradságot is veszi ilyesmire! (Azért remélem, nincs nagyon "elöl" ez a buzdítás, igyekeztem nem az óra helyére biggyeszteni azért... :)))  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése