2012. május 12., szombat

Díjat kaptam!

Ezúttal Szandra lepett meg egy díjjal (igaz már nem most), aminek nagyon nagyon örültem, úgyhogy el is dicsekszem vele:




No és persze itt is vannak a díj továbbadására vonatkozó szabályok:


1.) Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 2oo követője van, és add át a díjat!
2.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.) Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat!
4.) Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad!

1., Olyan nehéz ilyenkor választani, most mégis megpróbálom újra...választásom ezúttal az alábbi gyöngyözősösökre esett (nem volt könnyű):



Fogadjátok szeretettel!

2., Szandra itt is köszönöm, hogy rám (is) gondoltál!

3., lásd, 1., pont

4., 5 új dolog rólam? Hááát... 
-gyerekkoromban mindenképpen fagyiárus akartam lenni, mert imádtam a kattogós fagyiskanalat!
-az ovis jelem virág volt
-hadilábon állok az olyan dolgokkal, melyekhez egyensúlyérzék kell, pl. korcsolyázás, biciklizés. De lehet, egyszerűen csak f@stos vagyok... :)
-lányka koromban szögegyenes hajam volt, 13 éves koromtól kezdve pedig behullámosodott. Természetesen egyik verzió sem felelt meg nekem...
-imádom a libegőt!!!



5 megjegyzés:

  1. Jajj de aranyos vagy!! Köszönöm,hogy rám is gondoltál :) Jó volt az érdekességeket olvasni rólad :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, drága Mia!
    Anno én fordítottam magyarra a díjat, és akkor megválaszoltam a kérdéseket. Ha nem gond, nem adnám újra tovább, de nagyon örülök, hogy rám gondoltál. :)

    VálaszTörlés
  3. :) Susukám, pedig engem tényleg érdekelt volna Veled kapcsolatban 5 dolog, amit nem tudok... :P no de majd legközelebb személyesen! Remélem jól vagytok!! Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Mia, majd megkeresem Neked, hogy akkor mit írtam. ;)

    VálaszTörlés