2012. június 17., vasárnap

Egyszer kopp...

...máskor hopp! Most úgy tűnik hopp ágban vagyok. (Mindig is szerettem a hullámvasutat az igaz). Orsi staféta játékában nyertem vigaszágon saját készítésű kabosonját! Már alig várom, hogy megkapjam, még sosem volt ilyenem, és nagyon tetszenek a dolgai! Orsi második célzására (Ami úgy hangzott, hogy ugyan kukkants már be a blogomba!) már sikerült megtudnom, hogy nyertem. Jellemző módon június 3-án sorsolt, és azóta arra nem volt érkezésem, hogy meglessem mások blogjait, azt meg jól elfelejtettem, kinél is jelentkeztem játékra... na ennyit rólam! Aztán meg csodálkozom, hogy nincs szerencsém... 
A lényeg, hogy izgatottan várom a kis ajándékom, no meg azt, hogy minél előbb eldicsekedhessem vele!!! Orsi, itt is köszönöm! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése