2011. február 28., hétfő

Ember tervez...

Eheh... a korábbi fényképezős terveim dugába dőltek idő hiányában sajnos. A korábban emlegetett focilabda is nehézséget okozott számomra. Nemhiába, aki nem profi, ráadásul nem lát jól térben, az ne akarjon háromszögekből focilabdát csinálni.... De! Jelentem a végét járom, és úgy tűnik mégiscsak sikerült leküzdenem az akadályokat! Lesz ebből még valami!

Meg kell néznem korábbi jegyzeteimet, mert úgy érzem további elmaradásaim vannak... 

Ja, igen! A focilabda csúszása miatt barinőm ajándéka is csúszik, bár majdnem elhajítottam a lasztit és kezdtem el a rivolikat. Aztán mégsem. De ha minden jól megy, holnap nekiállok! Utána fogok fényképezgetni, az végül is ráér.

Aztán tessék! Volt egy jó kis ötletem (azt is elkezdtem), egy kagyló befoglalása, amit tényleg még nem láttam. Bár tény, hogy mindent, ami nem mozog a gyöngyösök megpróbálnak befoglalni ugye...szóval tuti van a neten is,  de én a polcon nézelődve kaptam az ötleten, mikor a tengeri tálat törölgettem. Na szóval erre mit látok a network-ön? Egy nagyon szép kagylót befoglalva, már láncon lógva... Na igen, oda már valószínű nem fogom felrakni a képét, ha egyszer kész lesz. De ide ugye nyugodtan felrakhatom (úgyse nézi senki, még!).

Most megpróbálom teljesen összerakni végre  a labdát, és holnap már csak a kulcstartót kell valahogy rábiggyesztenem! Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése