2011. február 22., kedd

Süt a nap!

Végre süt a nap, így talán még nekem sikerül majd fényképezgetni. 
Már alig várom, mert egy csomó dolgot elajándékoztam pl. úgy, hogy nem maradt belőle semmi. Megfogadtam, többet nem teszek ilyet... Közben nézegettem a "profi" gyöngyös lányok műveit, kaptam újabb ihletet, már csak idő kellene hozzá, hogy nekiálljak.

Most viszont egy focilabdán ügyködöm. (Tiszi jóvoltából.) Ez egy nem hagyományos labda-kulcstartó lesz, hanem egy aranylabda!!! Ez most a majdnem elsőszámú projekt, mert apósom névnapjára készül, aki nagy focizós még a mai napig is. (Igaz az még odébb van, de magamat ismerve).

Gyerekkori legkedvesebb barátnőm szülinapjáról már nem is beszélve., ami ugyanakkor lesz, úgyhogy az a másik fő csapásirány (még jó, hogy nem tudja, hogy van blogom, eheh....). Megálmodtam mit készítek neki, egy Rivoli-szet lesz, az ő színeivel. Remélem, ez is fog neki tetszeni! :) Azért vagyok most ilyen titokzatos, hátha valahogy mégis megsejtette a blogomat. Sose nem lehet tudni.

Holnap jelentkezem, emlékeztető itt a febr. 22-i bejegyzésnél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése