2011. december 27., kedd

Beigli 2011

A következő kép láttán, nekem megint Chokito jut eszembe (=ronda és finom), úgyhogy a szeletelésnél muszáj volt csalnom, hogy ne látszódjon annyira a repedés. Igazán nem értem, megint mi történt, mert 1., megszúrkáltam, 2., addig kelesztettem a tésztát, míg drága HI ajánlotta, 3., annyi cukor van a töltelékben, amennyit drága HI ír!, 4., annyi töltelék lett, amennyit írt az adott mennyiségű tésztához, tehát elvileg nem lehet sok. Mindegy is, a négy rúdból már csak kettő van, pedig igen kicsi a család, és most nem is vittem belőle sehova... Szóval az íze tényleg isteni lett!

Az első évet kivéve mindig így járok a beiglivel, de NEM ADOM FEL! :)

Itt már kevésbé látszik a repedés...

4 megjegyzés:

  1. A beigli akkor az igazi, ha kireped!!!
    :-)
    ..biztos nagyon finom!!
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Hihi, köszi! Majd én is ezt mondom! (bár családot nem zavarja a repedés, csak fini legyen):)))

    VálaszTörlés
  3. Kicsi koromban mindíg lesben álltam, hogy én lehessek az első, aki lecsap a kirepedő bejgliből kifutott és megpirult töltelékre :-)
    Nekem sajna nem reped ki, pedig igyekszem :-D Esetleg benne vagy egy receptcserében???

    VálaszTörlés
  4. :D Benne vagyok! Minden megoldás érdekel, ami beigli! Nekem a hagyományos Horváth Ilona féle szakácskönyvem van, abból készítem a beiglit (is), minden összejön, ezt kivéve... :) De tényleg küldheted a "nemrepedős" változatot!!! :DDD

    VálaszTörlés