2011. december 11., vasárnap

Nyakmelegítő

Hehe, mostanában a kötéssel is úgy vagyok, mint a gyöngyfűzéssel... rontások, találjunk ki valamit, javítások... Merthogy ez egy hagyományos sálnak indult drága gyermekemnek. Aztán rájöttem, hogy túl széles lett, elment a kedvem tőle, így rövid is lett, aztán gondoltam egy merészet, visszabontottam, kettéhajottam, és rávarrtam egy gombot, meg hozzákötöttem egy előkét. Aztán rájöttem, mennyivel praktikusabb ez, mint megkötni egy bazihosszú sálat (ami végül ugye nem is lett hosszú, magyarázom a bizonyítványomat). Külön jó benne, hogy a gomb átvarrható, ha szélesedne a nyaka az embergyereknek. Igazán nem sok munka, gondoltam, megosztom, ha már így feltaláltam a langyosvizet... :))

Összehajtva

Kinyitva. Persze nem volt fehér megfelelő méretű gombom, de befelé gombolom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése