2011. december 4., vasárnap

Megkaptam a nyereményem! :))))

Korábban résztvettem egy játékban Krisztánál, ahol mindössze értékelni kellett egy csodálatos alkotását. A sors úgy hozta, hogy én lettem a szerencsés nyertes, és egy csodálatos horgolt nyakláncot készített nekem egy  levehető gyöngyhímzett medállal, mely egy képjáspis, mint megtudtam. :) Mivel egyiket sem tudok, így külön öröm számomra ez a szépség. Fények nem nagyon voltak, de a linken jól látszanak a színek. Kriszta még arra is ügyelt, hogy fémmentes kapoccsal záródjon!
Kriszta még egyszer nagyon szépen köszönöm!!!





5 megjegyzés:

  1. Hú, ez tényleg csodaszép! Nagyon szerencsés vagy!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűszép, gratulálok!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Alomszep nyeremenyt kaptal, viseld egeszseggel :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, Orsi, itt voltam először szerencsés! Aztán egy héttel később Vera játékában is nyertem... :) De tényleg imádnivaló ez a nyaklánc! (ráadásul ezen felbuzdulva megint elkezdtem nézegetni a gyöngyhorgolás rejtelmeit...) Köszi Amy! :)

    VálaszTörlés