2011. december 14., szerda

Dentelee

Egyik nagy kedvencem ez a gyűrű, bár nem teljesen olyan, mint az eredeti minta, több Swarovski van benne, ami egyáltalán nem árt neki! Úgy egy évvel ezelőtt kétszer is megfűztem egymás után. Egyszer az ujjamról került le szinte, aztán még egy ugyanolyat kértek. Akkor valahogy kimaradt  a fotózásból,  így ezt most szinte csak azért készítettem, hogy le tudjam fotózni, legyen nyoma, annál is inkább, mert én nem szeretem annyira a pirosat... bár ez is nagyon tetszik! (Ahogy az eredeti változat is tetszett, bár rózsaszínes volt :)))



Itt talán jobban látszik  a "rombuszsága"

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kis gyűrű! Nem sok piros Ékszerem van, de ez kimondottan tatszik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Nekem egyáltalán nincs pirosam, mégis tetszik. Hogy van ez?! :)Á, nem az enyém lesz...

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a gyűrű....a pirossal nekem is "bajom" van...de ha más használja...az mindig olyan más!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! :) Mézesmamával egyetértek... ha más használja! :) Szívesen megfűztem, de tényleg nem az én színvilágom, ezért kapja majd más. Tetszik tetszik, csak hordani ne kelljen...

    VálaszTörlés